mandag 20. februar 2012

x-faktor blomsterutgaven FINALE!

Utrolig men sant! Rantenhagen har fått med 2 av sine kandidater til Moseplassens nervepirrende finalerunde! Vi takker og bukker J Med så mange spennende deltakere er det en ære bare å komme til den siste runden. Takk til juryen som nok ikke ante hva de gikk til; 780 bidrag! Ingen lett jobb vil jeg tro J Og tusen takk til deg Anne som har klart å trigge konkurranseinstinktet så passe at vi faktisk våknet av vinterdvalen, fikk fingen ut og laget vår egen blog- Rantenhagen J
Geranium Rozanne
Dette har jo også vært en fin anledning til å fote seg rundt og besøke alle de flotte hagebloggene som finnes rundt om! Det er bare å riste av seg vinterdepresjonen- snart er det vår!

Swertia kingii
Og ja, selvfølgelig håper vi at mange stemmer på oss!

16 kommentarer:

  1. Gratulerer! Du tar flotte bilder, så at du kom til finalen var vel fortjent!
    Ha en fin uke og lykke til i finalen!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for hyggelig hilsen. Ja det blir spennende å se hvem som vinner :)

      Slett
  2. Lykke til i finalen! Tenk å få 2 bidrag - det er vel fortjent! Men så mange flotte bidrag alle vakre på sin måte. Det er umulig å peke ut noen vinner synes jeg. Men jeg er også kjempstolt over finaleplass og håper at min røde kandidat faller i smak! Lykke til !!!
    Jeg legger meg som følger :-))))

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen og takk og lykke til du også!

      Slett
  3. Da har vi gjort vår plikt og vært innom moseplassen og stemt på rantenhagens kandidater:)) Mange fine bilder i finalen, men rantehagen stiller i særklasse:)))

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk noffeliten!
      Dere lider under varmen håper jeg?!

      Slett
  4. Du verden, gratulerer med hele to finalister og lykke til i siste runde!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det kan du si :)Vi er ganske fornøyde!

      Slett
  5. Gratulerer med nominasjonene, de var nå helt på sin plass syns jeg! :D
    Storkenebbildet er helt fantastisk og vel verdt et drivhus spør du meg, masse lykke til videre i konkurransen!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk skal du ha Josefin! Ja vi er jo litt svake for de nebbene begge to :)

      Slett
  6. Gratulerer, nydelig bilde som tyder på en flink fotograf. Blinksudd ;) Lykke til!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk skal du ha :)Vi føler oss beæret over å nå så høyt opp i konkuransen :)

      Slett
  7. Gratulerer så mye med den gode plasseringen!! Nesten til topps.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk så mye og gratulerer til deg også!

      Slett
  8. Gratulere så mye med andreplassen, bildet ditt var utrolig flott og var ett av mine favorittbilder. Går ut i fra at jeg får se deg i et blogginnlegg i fullt Gardengirlantrekk :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takker! Ja det er vel ikke til å komme utenom det :)Burde vel egentlig være sånn før og etter. Skrekk og gru med tanke på hva man kan finne på å rusle rundt i hagen i!

      Slett