søndag 2. september 2012


Og vi har den ære å gratulere!

De tre heldige vinnerne  av Lille Otto er;
Jeg håper boken faller i smak,
og kan fortelle at det også finnes en oppfølger som heter Lille Otto kjeder seg.
 
Takk for at dere var med å feire Rantenhagen! 
 
Send en epost med navn og adresse til rantenhagenatgmail.com så kommer Lille Otto i postkassen før du får sukk for deg!
Takk for alle hyggelige kommentarer og et hjertelig velkommen til nye følgere!
  Nye utsyn og innsyn kan påregnes i neste uke.
Pronto

 

16 kommentarer:

  1. Tillykke til de heldige vindere.

    SvarSlett
  2. Gratulerer til vinnerne! Ha en ny fin uke :-)

    SvarSlett
  3. Så......glad eg vart no:)
    Tusen takk for bokpremien. Dette vert spennande lesing for store og små.
    Klem.

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg håper og tror at boken vil falle i smak både hos små og store :)

      Slett
  4. Å, så kjekt! Då veit eg om to små bokormar som blir glade for nytt lesestoff!

    SvarSlett
    Svar
    1. Veldig hyggeig at du var blandt de heldige :) Boken sendes etter anvisning!

      Slett
  5. Grattis till vinnarna!
    Såg att du skördat fotbladsfrön. Det har jag också gjort, plockade med mig en kapsel från dotterns trädgård. Nu ligger den röd och grann och torkar i en fönsterkarm, för det antar jag att den ska göra innan jag gläntar på skalet. Och du Rantenfrun.. ska man göra något speciellt med fröna innan de stoppas i jorden?
    Må så gott där i hagen.
    Eva

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg plukker de modne fruktene inn, åpner dem med en gang og renser frøene for fruktkjøtt. Og så sår jeg dem. Med en gang. De skal, som jeg har forstått det, helst såes ferske. Så du må nok ile til og redde frukten fra den siker tørkedøden!! Jeg bruker avis og tørkepapir i rensingen. Litt gris blir det :)Lykke til med spiringen

      Slett
    2. Tack snälla för tipset - jag ilar till fröernas räddning!
      Eva

      Slett
  6. Så utrolig gøy at jeg vant! Nå ble jeg glad!

    Klem Vivi

    SvarSlett
  7. Gratulerer masse til de heldige vinnerne. Og valmuebildet ditt er til å dåne av :))

    SvarSlett
  8. Gratulerer til de heldige vinnerne! :-D
    Du spurte forresten om Galtonia Candicans var en ut/inn plante. Den er nok det for meg siden jeg noen ganger kan oppleve temperaturer på -20 tallet! Du som bor i Bergen har nok mye større muligheter å lykkes med den siden den skal tåle temperaturer ned til -15c :-)
    Jeg må nok ta mine løk inn om vinteren. Ellers er jeg enig med deg. Jeg begynner egentlig å bli mer og mer allergisk mot inn/ut planter :-) Det er så mye styr med dem ;-)
    Ha en fortsatt riktig fin dag!
    Stein

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Stein! Jeg så nå at Svein har hatt en Galtonia viridiflora på listen sin, og han skriver at den må vinterlagres inne. Dersom han selger den til våren kan jeg kanskje prøve den ute en vinter :)Vi regner vekk, men koser oss med planterelaterte ting inne :) God torsdag!

      Slett