fredag 26. oktober 2012


All grunn til heftig begeistring

Vi er i finalen!
Hvor kan enkelte nok lure på?
Jo på Høstblader hos Anne på Moseplassen!
Jippi!! Aiai!
Vi tåler et gjensyn?
Fru Ranten er på vei ut, om ikke den store verden, ja så den lille.
Hjemme kan Hr Ranten sitte og tvinne tommeltotter på fruens vegne og håpe på det

 beste. For vinner vi blir det drivhus på fellesen.Til våren.
Det blir det kanskje uansett..?



Alle midler taes i bruk.
Her er det Lille Lutten som brukes i en heftig sjarmoffensiv
Så jeg oppfordrer,
ber på mine knær og smisker hemningsløst
for å få nettopp akkurat deg til å gå inn på Moseplassen og stemme
på Rantenhagens kandidat.
Eikenøtten!


Og når du først er inne hos Anne
så kos deg med alle de flotte kandidatene
som har vært med! Over 100 stk.
Ikke verst?!


God helg!




40 kommentarer:

  1. Gratulerer så mykje!!!!!
    Og jammen er eg med på lasset :)
    Ha ei god fin helg, Klem.

    SvarSlett
    Svar
    1. Gratulere til deg også :) Jeg ønsker deg lykke til! Så må vi leve i åndeløs spenning i noen dager. Her er nok alle verdige vinnere?!

      Slett
  2. Gratulerer så mye med finaleplassen. Lutten er så nydelig at den bør være med på bilder minst en gang i uka :-) Ha en fin helg!

    SvarSlett
    Svar
    1. ja kanskje jeg må legge inn en fast "Lutten i uke"?! God helg til deg også Marit!

      Slett
  3. Gratulerer med finaleplassen og stort lykke til! Bildet ditt er nydelig og det er jamen Lutten også!
    Håper du får en koselig helg!
    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Nora :)Lutten er knusegod :) God helg!

      Slett
  4. Gratulere SÅ masse!
    Nydeleg bidrag!!

    God helg :-)

    PS: her snøar det i byttevis.. akk ja!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Jeg har forflyttet meg til Østlandet og her var det bare kaldt :) God helg!

      Slett
  5. Virkelig et flott bidrag! Ønsker deg masse lykke til og skal gi deg min stemme:-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takker og bukker! Det setter jeg pris på :)

      Slett
  6. Nu har jag läst ikapp efter att ha varit ute, faktiskt i den stora världen!
    Med tanke på kvalité på bilder och text här i denna blogg borde det hela kunna omvandlas till en bok! Jag anmäler mig genast som köpare av minst ett exemplar. Jag älskar bilderna och de dom förmedlar och texterna som beledsagar så elegant!
    Såklart går jag in och röstar och hoppas att ni får ert växthus. Vi använder vårt från tidig vår till sen höst och kan inte tänka oss ett liv utan det. Jag håller mina tummar...
    Eva

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja jeg er ikke lengre unna enn Østlandet, men det kan være en opplevelse nok :) Tusen takk for det du skriver. Veldig veldig hyggelig :) Vi vel treffes en gang?! Klem :)

      Slett
  7. Gratulerer! Så fine bilder og nydelig av pusen! God helg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for hyggelig kommentar :) Og god helg til deg også!

      Slett
  8. Nydelig bilde! Jeg har også lyst til å vinne. Vi må bare vente og se.

    SvarSlett
    Svar
    1. Vi får minne oss på at det viktigste er å delta! (Særlig :))Lykke til!

      Slett
  9. Gratulerer Ranten! Vel fortjent også :) Du får garantert min stemme!
    Klem!

    SvarSlett
  10. Gratulerer med finaleplass, liker godt nøtta din , jeg !

    SvarSlett
    Svar
    1. Takker :) Eikenøtter har noe veldig sjarmerende ved seg :) God helg til deg!

      Slett
  11. Har stemt på deg, tvi tvi!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Du er en engel :) jeg hører rykter om at snøen har lagt seg i Bergen?!

      Slett
  12. Underbara bilder på eken och ekollonen. Nog är hösten fin.
    Trevlig helg
    Birgitta

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det Birgitta :) Hyggelig at du kom innom! Høsten er rett og slette en spennende årstid med mye variasjon :) god helg til deg også!

      Slett
  13. Nydelig bilde av eikenøtta!
    Lykke til og ha en flott helg:)

    SvarSlett
  14. Gratulerer med finaleplassen! Håper det blir drivhus på deg til våren!
    Ha en fin helg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja vi skal jo ikke se vekk i fra at det blir det uansett :) Men det hadde vært moromt å vinne. God elg til deg også!

      Slett
  15. Lykke til!! Bra jobba :-) Premien kommer godt med skjønner jeg. Krysser fingrene for deg !

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Kenneth :) Veldig hyggelig!

      Slett
  16. Gratulerer så mye med finaleplass! Ønsker deg masse lykke til i konkurranse.

    Klem Vivi

    SvarSlett
  17. Jeg er innom som snarest på mårrakvisten.
    Bildet ditt tåler absolutt et gjensyn.......lykke til fra meg også.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det Martin :) Desverre så holdt vi ikke helt inn. Men du skal se det blir drivhus likevel :)

      Slett
  18. Gratulerer med den flotte plasseringen i høstbladkonkurransen! Et veldig flott bilde!

    SvarSlett
  19. Tusen takk! Alltid gøy med konkurranse !

    SvarSlett
  20. Tillykke med finalepladsen. Held og lykke.
    Gode billeder.
    Sød kat på dit billede nr. 2.
    Ha´ en dejlig aften.

    SvarSlett
  21. Din fantasiska ekbladsbild borde ha vunnit! Den är sååå fiin! /Anja

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det Anja :) Det blir nok gjerne drivhus uansett?! Vi planlegger :)

      Slett