mandag 1. april 2013

Vi har den ære å gratulere


Tre heldige vinnere. Alle har fått loddnummer etter som de har lagt inn kommentar og bestilt lodd, ett eller to alt etter som. Så har jeg laget nummerlapper og brettet etter alle kunstens regler, blandet godt og enda litt til. For å være helt på den sikre siden. Her skulle alle ha samme sjanse til premie!




Nå er det vel slik her i livet at noen har mer flaks enn andre? For når vinnerne var trukket opp av hatten som en annen kanin, ja så viste det seg at 2 stykker også vandt premier sist vi feiret oss selv her i Rantenhagen. Helt utrolig?!


1 premie, en original noffeltegning, gikk til Vivi med bloggen Vivishagegleder og litttil.


2 og 3 premie gikk til Marit med bloggen Marits hagedagbok og MarJE med bloggen Hagen i svingen.


Gratulerer til alle som en og hver i sær! Det var jo ekstra hyggelig at vinnerne var å finne blant de faste leserne av bloggen. For dere som ble bittelite gran skuffet akkurat nå, så kan jeg trøste med at det kommer nye muligheter før du får sukk for deg!


Jeg har, om dere ikke har flyttet (?), adressen til Vivi og MarJE men mangler din Marit. Sender du den til rantenhagen(a)gmail.com? Premiene kommer plutselig og uventet og når dere minst aner det. I postkassen.


Tusen takk for alle som har deltatt og for alle hyggelige kommentarer, ikke minst! Og velkommen til alle nye følgere som har kommet til de siste ukene!


Sist men ikke minst! Tusen takk til snille lillesøster som har bidratt med flotte premier! Du er en perle! En noffelperle!


Og takk igjen










20 kommentarer:

  1. I alle dager! Har jeg virkelig vunnet bok altså?Jippi! Det skal bli moro å lese den. Tusen takk!
    Jeg skal sende deg adressen min :-)
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
    Svar
    1. Gratulerer Marit! Det er en flott barnebok med herlige tegninger :)

      Slett
  2. Gratulerer så mye til de heldige vinnerne.
    God ny uke til deg.

    SvarSlett
    Svar
    1. God uke til deg også Marit!

      Slett
  3. Flotte premiar til flotte vinnerar :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei! Ja jeg håper de faller i smak :)

      Slett
  4. Gratulerer til vinnerne av disse supre premiene! Og stort takk til deg for at du lager litt spenning for oss mens vi venter på våren!
    Ha en fin kveld!
    Klem!

    SvarSlett
    Svar
    1. Bare hyggelig :) God ny uke til deg!

      Slett
  5. Gratulerer til de heldige vinnerne!
    Og deilige å se alle vårtegnene i Rantenhagen!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja jeg vil vel si at første skikkelige vårdag var i går :) Selv om det var is på veien i dag tidlig..

      Slett
  6. Joho for ein flaks eg har som har vunne igjen....kjempeglad. Tusen,tusen takk for flott premie :))
    Mi adresse er som før.
    Ha ei fin veke, klem frå MarJE.

    SvarSlett
    Svar
    1. Superduperflaks! Gratulerer :) Bok kommmer i posten!

      Slett
  7. Må man også her fra Danmark gratulere de heldige vindere:)

    Sheila Ann ser godt ud, eller er det Katharine H? :)

    Du må bare have en dejlig dag!

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er Iris reticulata Sheila Ann Germany. Den eneste som har rukket å begynne blomstringen så langt, men jeg ser de andre har begyndt så vidt å titte fram :)Iris reticulata katharine hodgkin er jo ganske lik, men kanskje litt mere gulgrønn? Det er så deilig med disse små våririsene som kan vokse over alt i hagen uten å komme i veien for andre stauder og løk :) jeg fyller på! Alt vel til deg også Karsten!

      Slett
  8. Gratulerer til alle! Koselig med premier. Og flotte bilder under her!

    :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk :)Det er hyggelig å gi bort også :)

      Slett
  9. Gratulerer til de heldige premievinnerene!
    Fine iris. Jeg ser så vidt i toppen på noen av mine.
    Ha en fin ny uke!

    SvarSlett
    Svar
    1. Nå har våren kommet! To deilige dager på rad! Poff så er de der :) God uke til deg også!

      Slett
  10. Gratulerer så mye til de heldige vinnerne! Og din søsters bok ser jo spennende ut for leseglade barn! :-D Hun har en veldig fin og kunstnerisk strek! :-D
    Ha en fortsatt fin kveld
    Stein

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Stein! Jeg regner med at hun er innom og leser dine rosende ord :) God aften til deg!

      Slett