mandag 30. desember 2013

Gode ønsker for det nye året.


Fra dypet av mitt blogghjerte vil jeg ønske dere alle sammen og hver i sær alt godt for det nye året som kommer. Jeg har hatt stor glede av å besøke akkurat din blogg! For hva har du ikke bydd på av deg selv og hagen din?!

 Søndag 29 januar på formiddagen (!)


Når bare det beste er godt nok så blir hvert eneste blogginnlegg et raushetens utropstegn. Jeg har virkelig kost meg. Lært mye nytt om det aller meste. Smått og stort, viktig og uviktig. Alt er biter i det store puslespillet vi har lagt sammen. I år.


Takk for at du har delt med meg!

Søndag 29 januar (5 minutter etterpå..)

 Og du skal vite at jeg har satt stor pris på akkurat din lille hilsen her hos oss i Rantenhagen. Alle de hyggelige og lærerike kommentarene som dere raust har lagt igjen. Tusen tusen takk!

Solsikker i juledekorasjonen (..)

Godt nytt år.

Vi sees i 2014?!




52 kommentarer:

  1. Ønsker deg også et riktig fint år i 2014.
    Gleder meg til bildene dine i det nye året.
    Fra Hilda

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Hilda! Veldig hyggelig at du kom innom :-)

      Slett
  2. Jag önskar dig detsamma,jag önskar dig ett fantastiskt, enastående och lyckligt år 2014!!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen tusen takk Berit! Og jeg ønsker deg også alt godt i det nye året :-) Vi sees!

      Slett
  3. Ønsker deg et riktig godt nytt år!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk og takk det samme Hans!

      Slett
  4. Takk for alle de fantastiske bildene du legger ut. Godt nytt år til deg.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for gode ord Martin :-) Og alle gode ønsker for det nye året til deg også!

      Slett
  5. Klart att vi "sees" i 2014 også. Om enn kanskje ikke i virkeligheten så gjör vi det her på nettet. Takk for alle fine bilder og innlegg du byr på - jeg koser meg like mye med de hver gang!
    Klem Nora

    SvarSlett
    Svar
    1. Det var koselig :-) Ja hvem vet? Kanskje blir det i virkeligheten også? Skal du ikke snart bli med på hagetreff i Norge da?! Godt nytt år!

      Slett
  6. Hei Fru Ranten

    Tak for et super 2013 - Nu ser vi frem til 2014 - må det gro for os:)

    Ha en dejlig dag og aften!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja må det bli et frodig og varmt (!) nytt år :-) Alle gode ønsker til deg Karsten!

      Slett
  7. Ønsker deg et riktig godt nytt år og takk for et fint bloggår.

    Klem Vivi

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Vivi! Og takk det samme til deg! Alle gode ønsker for det nye året som kommer! Klem. Marit

      Slett
  8. Godt nytt år til dere også=) Bloggen din er en sann glede, og bildene dine er magiske=) Gleder meg til å følge med også i 2014=) Vibeke

    SvarSlett
    Svar
    1. Da kan vi regne med å ha fast følge til neste år også?! Godt nytt år til deg også!

      Slett
  9. Godt nytt år!
    Takk for et kjempehyggelig blogg-år...og ikke minst all inspirasjon du deler:))

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Inger Marie og jeg håper du får et flott og spennende nytt år!

      Slett
  10. Ønsker dere alle i Rantenhagen et riktig godt nytt år! Tusen takk for at jeg fikk komme på besøk, det var årets høydepunkt!
    Hilsen Viggo

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Viggo! Du var en veldig hyggelig gjest å ha på besøk og du er hjertelig velkommen tilbake! Vi rakk jo ikke over alt på en gang?! Vi ønsker deg også er flott nytt år med fint vær og bugnende blomstring!

      Slett
  11. Godt nytt år til deg òg !
    Gler meg til å lese, og ikkje minst sjå, dei fine innlegga dine.
    Takk for alle fine besøk hos meg.
    Klem frå Anne--Mari

    SvarSlett
    Svar
    1. Veldig koselig Anne -Mari :-) Takk og like så! Må det nye året ha mye kjekt å by på! Klem.

      Slett
  12. Lovely pictures!
    A very Happy New Year to you!

    SvarSlett
  13. Godt nytt år!
    Gleder meg til å følge deg videre i 2014.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Mariann! Skal vi satse på en laaaang varm sommer?! Alle gode ønsker for det nye året til deg fra meg!

      Slett
  14. Önskar dig ett Gott Slut och ett Gott Nytt Odlingsår 2014.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Helen og alle gode ønsker til deg også!

      Slett
  15. Ett gott slut och ett riktigt Gott Nytt År.
    Birgitta

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Birgitta! Vi sees i 2014!

      Slett
  16. Tittar in och önskar dig ett gott slut och ett Gott Nytt år.
    Annika

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Annika og alt godt for det nye året til deg også!

      Slett
  17. En riktigt fin kväll önskar jag dig på det gamla året.
    Och ett fantastiskt fint NYTT ÅR

    Gunilla

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Gunilla og alle gode ønsker for det nye året til deg også!

      Slett
  18. Hei Ranten.
    Tusen takk for fine ord på bloggen min gjennom året som er gått.

    Dei beste ønskjer til deg for det nye året.
    Godt nyttår og eit aldeles trivelig hageår.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei MarJE! Takk det samme :-) Alle gode ønsker til deg fra meg for det nye året!

      Slett
  19. Hei Marit
    Jeg takker for alle hyggelige kommentarer, og ønsker deg og dine et godt nytt (hage)år!
    Klem fra Marit

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Marit :-) Alle gode ønsker for det nye året til deg fra meg! Klem. Marit

      Slett
  20. Takk for alle besøk i Rantehagen, og alle dens små og store vidundere!
    Ønsker deg et fabelaktig Godt Nytt År!
    Klem fra øst:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Monica! jeg gleder meg til å følge dine spennende og usedvanlig flotte bilder også i 2014! Godt nytt år! Klem. Marit

      Slett
  21. Takk det samme, fru Ranten :-D
    Vi "sees" på nåret!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Villrose :-) klart vi sees!

      Slett
  22. Tusen takk og riktig godt nytt hage- og bloggår ønskes deg også. Jeg gleder meg stort til å følge deg videre! Tusen takk for koselig kommentarer du har lagt igjen på bloggen min og alle vidunderlig vakre bilder du har delt på bloggen din.
    Klem:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for hyggelig kommentar Gerd!

      Slett
  23. Jeg vil også ønske dig et godt og lykkebringende 2014.

    Det er altid en stor fornøjelse at besøge Rantenhagen :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Gitte! Da sees vi :-)

      Slett
  24. Love the sunflowers sprouting Ranten, beautiful selection of photos. Happy New Year.

    SvarSlett
  25. Takk for alle dine nydelige bilder og morsomme ord gjennom hele 2013 :)
    Riktig godt nytt år!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk og takk det samme!

      Slett
  26. Takk for din fortryllende blogg. Godt nytt år til deg og dine, også sees vi snart.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Gøril! Ja nå er jeg veldig klar for årets første hagetur :-D

      Slett