søndag 2. februar 2014

Vi feirer oss selv med et Gavedryss.


Til dere selvfølgelig. Hvem ellers? Trofaste følgere skal man jo selvfølgelig ta godt vare på? Og nye gjester er jo alltid velkommen inn i Rantenhagen.


Så da gjelder det å finne de gode anledningene. De som kan være et påskudd til en ekstra feiring? Og hva er vel mer naturlig da, enn å feire det faktum at det nå er nøyaktig 2 år siden vi begynte å blogge om stort og smått som måtte vederfare oss. Her i Rantenhagen.


Ikke nok med det. Vi har nettopp rundet 60 tusen treff på bloggen. Og akkurat det gjør oss både litt ør og ikke så lite stolte. Utrolig koselig er det!


Når vi feirer her i gården, eller rettere sagt i hagen, så synes vi det er ekstra kjekt å kunne gi vekk noe litt unikt. Og heldigvis for både oss og dere så har lillesøster nettopp sluppet sin siste bok - "Lille Otto skal sove". Mange er de som har en "Lille Otto" i familien?!


Se tidligere Giveaway her og her - og les mer om forfatteren og hennes barnebøker!




Jeg gir vekk 2 bøker, og reglene er som følger;

1 lodd for å kommentere på innlegget
1 lodd for å legge seg til som/ være følger av Rantenhagen
1 lodd for å legge link til vår Giveaway på din blogg (bruk bildet under)

Fint om du skriver hvor mange lodd du deltar med. Vi sender til vinnere i Norge, Sverige og Danmark.

Fristen for å være med er lørdag 15 februar klokken 24:00, og vinnerne annonseres her på søndag 16 februar.


Bøkene kan kjøpes på :

Moss Libris
Direkte fra forlaget noffel@live.no


Vi håper veldig mange vil være med å feire!



Velkommen!


Joda, dette er helt klart Helgegleder som vi deler hos Vivi!



42 kommentarer:

  1. Gratulerer! Selvsagt vil jeg være med og feire! selv om fristen var 15. Januar...... Regner med det er en skrivefeil?
    2 lodd på med! dere ligger i bloggliste mi! og det er alltid spennende å følge med på hva som skjer i Hagen deres. Ikke bli forundra om det står ei nysgjerrig dame og kikker inni hagen en dag - om jeg skulle komme på de kanter. Hagen deresser utrolig spennende ut! God søndag,

    SvarSlett
    Svar
    1. Kjempehyggelig! 2 lodd er notert :-) Helt klart en skrivefeil og den er rettet opp! I disse sene nattetimer.. Du er velkommen! Om du kommer forbi. God søndag!

      Slett
  2. Hei fru Ranten

    Herfra skal der også lyde en glad gratulation:)

    Rantenhagen er en af de blogge der så ofte overrasker og imponerer, Her ved man ikke altid hvad venter - bortset fra at det er af stor kvalitet og underfundig humor!

    Ha en dejlig søndag!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Karsten! Veldig hyggelig :-) Ha en deilig uke!

      Slett
  3. Så gøy :) Slenger meg med på denne Fru Ranten. 2 lodd (av det heldige slaget). Nyt vinterdagene.

    SvarSlett
    Svar
    1. 2 lodd er notert! <og selvfølgelig er det notert at dette skal være av det heldige slaget :-) Vinterdager? Her er det nesten vår :-) Akkurat i dag da..

      Slett
  4. Grattis till två år!!
    Vilken gullig barnbok!
    Ha en fin helg
    Mariana

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Mariana :-) Super ny uke til deg!

      Slett
  5. Mitt lille barnebarn er allerede opptatt av bøker så det hadde passet med en ny og spennende. 2 lodd til meg.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Åshild1 Hyggelig at du vil være med og 2 lodd er notert!

      Slett
  6. Kul böcker. Vackra bilder. Ha en fin söndag och lycka till
    Kram Meta

    SvarSlett
  7. Gratulerer!
    Alltid så herlig å kikke innom deg...du skriver sååå flott og bildene dine er jo i verdensklasse!!
    Gleder meg til å følge deg videre i mange fine bloggår:))
    God søndag:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for gode ord Inger Marie :-)

      Slett
  8. Du tar rene kunstverk når du tar bilder=) De er fantastiske=) Så koselig med gaver. Jeg vil gjerne være med og tar to lodd=) Fiiiin søndag til dere=) Vibeke

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Vibeke og 2 lodd er notert! Av det heldige slaget?!

      Slett
  9. Hei. Tror jeg vant et bilde inne hos deg for ei stund tilbake. Super flott give away og helt klart en fin helgeglede.
    Alltid koselig å ta en titt inn hos deg.

    Klem Vivi

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja du vandt en original tegning av min søster :-) Takk for hyggelig kommentar Vivi!

      Slett
  10. Åå, så spennande !
    Gratulerer med jubileum, og så fantastisk å kunne vinne ei slik bok !!!
    Eg vil gjerne ha 3 lodd og kryssar fingrane :)

    Du er hjerteleg velkomen til å delta min Gi bort på bloggen min også :)
    Klem frå Anne-Mari

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Anne-Mari! 2 lodd er notert og klart jeg må være med å feire hos deg også! Klem. Marit

      Slett
  11. Må bare delta, følger trodde jeg at jeg var, men nå,er jeg iallefall. Så gøy det hadde vært å vinne ei bok til barnebarna!

    SvarSlett
  12. Selvfølgelig vil jeg være med! Jeg var så heldig å vinne bok sist, og den ga jeg bort til mitt lille barnebarn. Hun synes den er en spennende bok.

    Flott med feiring her, ja!

    3 lodd på meg :-)

    Ha en flott uke!

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg leste alle tre i tur og orden for familiens lille prinsesse i går :-) Alltid moro! 3 lodd er notert og veldig hyggelig at du vil være med! Flott ny uke til deg også!

      Slett
  13. Her har jeg veldig lyst til å være med, herlig barnebok.

    Gratulerer med så mange besøk, men det skjuler seg jo bestandig noen fine bilder og flotte artige ord på denne bloggen.

    3 lodd på meg.

    Marit.

    SvarSlett
    Svar
    1. Kjempekoselig at du vil være med! 3 lodd er notert!

      Slett
  14. Dette vil vi väre med på, sönnen på to år og jeg:-) Tre lodd tar vi og krysser fingrene for at vi har flaks (og har vi ikke det får vi vel stikke innom F15 neste gang vi er hjemme i Östfold:-)
    Klem Nora

    SvarSlett
    Svar
    1. 3 lykkelodd er notert til deg :-) Ja hun selger alle bøkene på F15 :-)

      Slett
  15. Så flott Gi bort!!

    2 lodd til meg.

    Nattaklem

    SvarSlett
  16. Hei! Nå er det så lenge siden jeg har vært innom til deg. Det har vært så mye annet, og min nye blogg er ikke så klar, enda.. Men den kommer etterhvert. Du har vel sikkert gjettet at det er en ny hageblogg, fra min hage.

    Selvsagt blir jeg med! Da blir det ett lodd på meg.

    Utrolig flotte bilder igjen fra deg! Og i innlegget over her!

    Klem fra meg, Kathrine:))

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Kathrine! Kjempekoselig å få et livstegn fra deg :-) Jeg gleder meg til å kikke inn på den nye hagebloggen din (og ja, du har vært savnet!) 1 lodd er notert :-) Klem! Marit

      Slett
  17. Hjertelig til lykke med to år blogg. Jeg fant deg med gi bort. Så deilig bok lodde ut :-) Jeg liker veldig.
    Dessverre jeg bor ikke området, men jeg elsker fjord og fjellet og så jeg lære norsk. Hjertelig hilsen til deg fra Viola.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Viola! Hyggelig at du kom innom og velkommen tilbake!

      Slett
  18. Gratulerer med jubileum og masse treff på bloggen! Det siste er vel ikke så rart når man ser på hvilke bilder du legger ut, og hvordan du kommenterer!
    Tar to lodd.

    SvarSlett
    Svar
    1. Kjempekoselig at du vil være med Viggo! 2 lodd er notert :-)

      Slett
  19. Jeg tar gjerne ett lodd :)

    snefrid1@msn.com

    SvarSlett
    Svar
    1. Hyggelig at du kom innom! Et lodd er notert :-)

      Slett
  20. Ja, eg vil slenge meg med på feiringa di med 2 lodd :)
    Spennande.

    SvarSlett
    Svar
    1. Kjekt at du er med! 2 lodd er notert!

      Slett