lørdag 7. mars 2015

Moseplassen i våre hjerter!


Ja det er jo selvfølgelig Anne på Moseplassen jeg snakker om! Du kjenner vel til bloggen?! Om du ikke allerede har besøkt den, ja så er jo akkurat  en god anledning!


ROSA

Anne har landets største hageblogg og vi er mange som titter innom daglig. Lurer du på noe om hage? Du risikerer å finne svaret her!


HVIT

Men akkurat er det en ekstra god grunn til å titte innom Moseplassen. Anne gjør det igjen! Inviterer oss til å delta i X-faktor blomsterutgaven 2015! Spennende konkurranse med flotte premier! 


GUL

Og hvorfor er denne Fruen så engasjert kan du kanskje lure på? Det var Anne som torsdag 2. februar 2012 klarte å lokke Fru Ranten ut i Bloggland og Rantenhagen ble en realitet. Takk Anne! Det er ingen hemmelighet at konkurranseinstinktet tok overhånd og at nødvendige grep ble tatt? Vi kom på en hederlig 2. plass!


ORANGE

Her kan du lese om veien min ut i Bloggland og har du ikke allerede lagt inn bloggen din på hageblogger.blogspott.no så er det jo ingen ting å stusse på?! Gjør det !



BLÅ

Vil du lese mer om X-faktor blomsterutgaven 2015 så kan du lese her og her


LILLA

Klart vi Rantenhagen blir med! Det er bare å begynne å leite gjennom billedarkivet, drømme seg vekk og hente frem minner og bilder i alle farger! Som du ser så har vi startet alt! !


RØD

Og i morgen klokken 10 braker det løs! 

Vi sees på Moseplassen!


15 kommentarer:

  1. Så flotte bilder du viser!
    Hurra for Anne på Moseplassen :-)

    God helg vidare!

    SvarSlett
  2. Fint innlegg.
    Såg Anne på Moseplassen i God Morgen Norge forrige veke.
    Ho er ei kreativ dame.
    God søndag.

    SvarSlett
    Svar
    1. Det fikk jeg dessverre ikke med meg men jeg gleder meg jo over bloggen :-)) God søndag!

      Slett
  3. Det må bli vanskelig for deg Ranten.
    Jeg mener altså å plukke ut hvilke bilder du skal delta med ;-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Martin! Du har helt klart et poen ;-D Det er bare å skride til verket! det er noen 1000 ja.. God helg!

      Slett
  4. Jeg sier som Martin, du har jo så mange flotte bilder at det må være veldig vanskelig for deg å velge :)

    God søndag!

    SvarSlett
    Svar
    1. Elle melle :-)) God søndag!

      Slett
  5. åå, så fint innlegg! Jeg smelter helt her jeg :D Veldig glad jeg fikk lirket deg det lille ekstra skrittet som skulle til, jeg digger bloggen din!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det var det årets gode gjerning tilbake i 2012 ;-)) Lykke til med X- faktor! Jeg håper jeg beholder internett ut over dage men jeg har dessverre ingen garanti for det. Men jeg bare må jo være med?!

      Slett
  6. Awesome pictures! Beautiful colors!

    SvarSlett
  7. SÅÅÅ läckra fotografier!
    Kram
    Mariana

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Mariana :-)) Klem. Marit

      Slett