torsdag 9. april 2015

Innom som snarest.


Bare sånn for å ønske deg god helg!

Anemone blanda blue

Noen ganger er det helt ålreit og andre ganger er det veldig travelt. Og denne helgen blir det nok litt av begge deler. For vårt vedkommende.

Tulipa turkestanica


Vi avslutter uken med et lite billeddryss av en av våre favoritt tulipaner. Både fordi den er så utrolig vakker men selvfølgelig også fordi den er førstemann ut.

Tulipa turkestanica



Og som sagt, vi ønsker dere alle en flott helg!


Anemone blanda 


18 kommentarer:

  1. Nydelige anemoner! Jeg har prøvd de, men de trivdes ikke her. Synd, for de er så fine. God helg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja de er store og fine og gjør litt av seg i vårhagen :-)) Synd de ikke går hos deg. God helg!

      Slett
  2. Nydelig! Så langt våren har kommet hos deg - her er disse bare i startgropen ennå, men jeg har jo noe å glede meg til da:-)
    Klem Nora

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja nå er det virkelig vår i luften! Så nettopp at bjørken har fått skikkelige lysegrønne museører :-)) Du har jo klart masse å glede deg til?! Klem. Marit

      Slett
  3. Vakkert, og mitt favorittbilde denne gangen må bli sidebildet (nr tre ovenfra).

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Martin! ja det liket jeg godt også. det var noe med lyset rundt blomsten?! God helg!

      Slett
  4. Hei Fru Ranten

    Tulipa turkestanica præsenterer du flot må man sige, hele bifloriformis-gruppen er faktisk attraktiv:)

    En dejlig helg til dig med!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det kommer flere snart :-)) God helg Karsten!

      Slett
  5. Supre bilder frue. Du får nyte våren i travelheten i helgen:-))

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei på dere! Vi skal nyte våren på Østlandet denne helgen :-))

      Slett
  6. Ønsker deg også en flott helg. Nydelige blomst, så du må kose deg når du vandrer ute blandt dem.

    Klem Vivi

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Vivi! Tusen takk :-)) Denne helgen har vi fristet vårlig tilværelse på Østlandet :-)) Varmere men ikke så vårlig som hjemme. God ny uke!

      Slett
  7. Fiiiine blomster=) Riktig god helg til dere=) Vibeke

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja sant?! God ny uke til deg Vibeke!

      Slett
  8. Du vet å by på vårskjønneheter, selv om du kun er innom som snarest. Jeg gleder meg til knoppene på Turkestanicaene spretter hos meg. Vi ligger nok litt etter Bergensvåren her øst. Nyt!
    Jannicke

    SvarSlett
    Svar
    1. Du har virkelig noe å glede deg til! Jeg elsker disse botaniske tulipanene :-)) Ja etter en tur til Østlandetkan jeg bare si meg enig, vi ligger litt foran i løypen :-)) God ny uke!

      Slett
  9. Nydelige! Stjerneskjerm er flotte! Mine er ennå ikke i knopp de, bare så det er nevnt,) I morgen ventes haglebyger, og jeg skal male. Passer bra det.
    Bildene dine nytes! Ha en fin søndagskveld:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Plutselig så skjer det :-)) Ikke veldig vårlig vær her heller i morgen men mye å glede seg over uansett! Lykke til med malingen og god ny uke!

      Slett